torsdag den 17. november 2011

Soft Gallery + Milibe lagersalg...

Jubiii...Både Milibe & Soft Gallery er to af mine absolutte yndlings børnetøjsmærker og nu holder de lagersalg sammen!! Milibe laver det fineste basictøj og soft gallery laver de skønneste print og broderier...
Hvis du er medlem af børn i byen er der VIP adgang fra kl. 10.00!!
Jeg er at finde derude fra de åbner - så vær hurtig!!...jeg si'r det bare ;-)

Torsdag den 24/11 12-17 (10-12 VIP)
Elværksvej 11
2450 Kbh. SV



Enjoy your day ;-)

5 kommentarer:

  1. Lækkert! Lader du et par stykker tøj blive til mig?! :) Jeg er nemlig ikke medlem af BiB, så kommer først kl 12.

    Vil du forresten ikke sende mig din adresse på miaelisa@me.com, så sender jeg dig din craft it forward gave :)

    Kh. Mia

    SvarSlet
  2. Øv, hvem der bare boede i Kbh. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  3. Hej Mia,
    Det kan du tro!! Jeg kan skrive Mia på det, så ingen andrer rører ved det...hihi!! Tjeck i øvrigt BIBs hjemmeside...de har nogle meget fordelagtige indmeldelses tilbud, hvor man får medlemskab og masser af gavekort+gave til ikke særlig mange penge...Jo jeg sender dig lige en mail ;-) Jeg er dog ikke selv helt klar til at være med i legen...har hænderne fulde, men har en gave parat til dig snart!!

    Tine: Ja det er lidt snyd at alle de bedste lagersalg er i Kbh. :-( Altså godt for mig jo ;-) hihi!!Men nu er der jo ikke så længe til udsalg og så kommer denne lækre kollektion jo på tilbud i netshops...

    SvarSlet
  4. Hej Kira

    Jeg har reserveret de 2 sæt dukketøj til dig.
    Men vil du være sød at skrive til mig på www.stihj@sol.dk så vi kan aftale videre.

    God lørdag, Stine:)

    SvarSlet
  5. Kære Kira - jeg har haft lidt bøvl med min mail, så har endnu ikke modtaget din adresse (hvis du har sendt den) - hvis ikke, må du meget gerne sende den :) Det haster ikke med gaven i øvrigt :)
    Kom i øvrigt ikke afsted på lagersalg alligevel - budgettet var ikke lige til det efter forældrene havde været på London-tur, ha! Må lige kigge på det BIB igen!
    Kh. Mia

    SvarSlet