tirsdag den 17. juli 2012

Min instagram hverdag!

Instagram er FANTASTISK når man som jeg har to små børn og alt for lidt tid til blogging! Det er et fantastisk koncept, hvor man stadig får sig et indblik i den store blog verden, hvis man lige trænger til et fix! Rigtig mange bloggere er nu at finde på instagram og det er herligt...
Find mig @kiratrust !!

Herhjemme er vi gået helt i ferie standby! Lua holder fri en måned og nyder det. Hun elsker at tusse rundt om morgenen i nattøj og hoppe ud i bare tær på sin gynge. Soppebassinet bliver flittigt brugt, ligegyldigt vejret. Vi griller og roder! Vi har ikke de store ferie planer og min kære mand bliver nødt til at arbejde lidt i firmaet, så vi skal mest være hjemme i vores dejlige have.

#1 Lua er hoppet med på Hello Kitty bølgen og mor har givet efter!
#2 Palma har lært sig at drikke med sugerør og synes det er fedt. Hun er godt nok blive en rigtig lille pige som vil alt selv. Men hun er nu egentlig også meget god til det meste, så jeg skal bare have lidt mere tålmodighed kan jeg mærke.
#3 Har fået en Lip Balm fra Rudolph Care! Den lå pludselig og meget uventet i min postkasse en dag. Afsenderen var søde Lone som jeg havde lavet et lille MMS DIY til, på hvordan med syr flæse bloomers. Det var vist en meget vellykket DIY for hun har syet dem her. Flot ikke?
#4 Armbåndene købte jeg i foråret med hjem fra Paris!
#5 Gaven til min veninde som lige har fået en smuk lille Lilje Fauna! Indholdet nåede jeg ikke at tage pix af, men var noget fint noget med liberty naturligvis! Hjertet lavede jeg på 3 sek. med masking tape, synes det blev fint!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar