mandag den 20. august 2012

CIFF KIDS

Forrige uge var der jo modemesse i København. Byen er fyldt med spændene messer, events og mega god stemning! Efter jeg har fået pigerne, så er det desværre ikke så tit, jeg nyder godt af de 2 årlige messer. I år ville jeg dog ud og snuse lidt til ss13 tendenserne til de små poder! Palma var min lille personlige assistent, som fik charmet sig til både bamser, goodiebags og masser af opmærksomhed. Desværre var min lille charmetrold, altså også skyld i at jeg ikke fik nået halvdelen, af hvad jeg havde på min liste og mange af billederne blev taget med hende på armen...

Jeg havde planer om både at nå Tap1 hvor en håndfuld af mine favorit brands holder til, som fx.: Soft Gallery, Poppy Rose, MarMar & Lucky Boy Sunday, men det blev dog kun til CIFF i denne omgang.

Jeg havde 2 formål med mit besøg i Bella Center. 1. prioritet var faktisk CIFF JEWELLERY som jeg besøger hvert år i august (denne messe er ikke kollektionbasseret, så kommer kun 1. gang årligt) jeg fandt nye smukke sager til en lille kollektion af armbånd, jeg nu arbejder på at få færdig. Da vi havde suset igennem de ca. 1 million diamanter og andre smukke sager fløj vi videre ind i en verden af leo, neon og pasteller...I kan glæde jer!!...denne sommers smukke farver og prints går i den grad igen til næste år!!

...til alle drengemødre!! Beklager dybt, men der har altså ikke sneget sig meget drengetøj i dette indlæg... det kan være svært at få focus væk fra alle de skønheder som jeg forestiller mine egne piger blive klædt i <3

Vi havde en skøn messe hvor jeg fik hilst på en masse velkendte ansigter samt mødt to søde og absolut blandt mine yndlingsbloggere Lisbeth & Fie!


PéPé laver altid smukke sko til alle formål.

Noa Noa miniature er et af de bedste firmaer til basic varer. Deres Bodyer er fantastiske og de små ballerina strømper er vi (mest mor) meget glade for!
petitbo -er særligt vild med deres frynse kjoler og toppe og disse hamrende lækre batik agtige shorts!

Pom D'api NEON, NEON & NEON!! - i øvrigt vores yndlings sko mærke her i huset <3

Og lidt til drengene - alt for lækre og var bestemt blevet købt hvis jeg havde en lille dreng.

...mere Pom D'api og leo modellen kommer igen...yeah!!

Caramel Baby & Child SMUKT!
Min lille assistent hjælper mig med at vælge MUST HAVES ud fra WHEAT's kollektion
WHEAT -smukt fugleprint som går igen i flere styles.
WHEAT var helt klart det brand som overraskede mig mest med smukke nyheder i deres velkendte dejlige kvaliteter. Selvom deres priser er til at betale, så går de bestemt ikke på kompromis med kvaliteten og det sætter jeg stor pris på...

8 kommentarer:

  1. Det var SÅ hyggeligt at se dig, søde Kira <3 Og sikke mange gode billeder du fik taget på CIFF! Jeg havde lige det omvendte problem.. nåede en hel masse på CPH kids og ca. intet på CIFF... lesson learned til næste år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt for dejligt at se dig Fie! Det må ske en anden gang igen ;-) Synes ikke mine billeder er så fine, pga. den grimme belysning!! Men fik da valgt lidt ud...vil eeeelske at se en masse billeder fra Kids på din blog.

      Slet
  2. Mmmmmm lækre sager, mit øje kan slet ikke få nok, øv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Dorthe! Så skulle du prøve at gå rundt derude velvidende om at tøjet først kan erhverves til næste sommer...suk!

      Slet
  3. Jeg bliver nødt til at vinde i Lotto, så der bliver råd til det hele. Det er dyrt at have både pige og dreng!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Marie, det drømmer jeg om hver dag...skal vist bare lige spille LOTTo før det virker ;-)

      Slet
  4. Og pépé laver de bedste sko. Vi er storforbruger af dem hjemme hos os:)

    SvarSlet
  5. Har faktisk kun et par fra PéPé, så kender dem kun på deres skønne udseende...men det ene par er tilgengæld ganske fine og smukke!

    SvarSlet