onsdag den 26. februar 2014

Stilhed & Kærlighed...

Min blog står som bekendt helt stille. Der sker store ting i vores lille familie. Ting som sætter livet meget i perspektiv. Vi skal ud på nogle store rejser både fysisk, men bestemt også psykisk. Vores hverdag skal lægges om (merkant). Den søde Lua her på billedet, skal igennem et ekstremt træningsforløb, grundet hendes udviklings forsinkelse. Vi er begyndt og det har krævet, at jeg har stoppet arbejde og valgt alt andet overflødigt fra. Computeren tændes når jeg har overskud og bloggen kommer fremover til at handle,om livets sande værdier og ikke overforbrug af materielle ting, som i mine øjne ikke giver en bedre livskvalitet ;)

Jeg vil når jeg har tid og overskud, fortælle meget mere om Lua's udviklings rejse, helt fra hendes start på livet og til nu - samt fremadrettet. Og så vil jeg fokusere på alt det andet gode i livet, simple living, økologisk sund mad, oplevelser og andet som måske kan inspirere jer andre til en dejlig hverdag.

Velkommen til mit nye liv fyldt med kærlighed & karma (og snart nyt blog design)

Når jeg ikke er her, kan i følge min familie og mig på instagram (hvis i vil) Her tager jeg smukke glimt fra hverdagen, af det som gør mig glad. Jeg hedder @kiratrust






Billederne er venligst lånt fra Noise Pr Kids (som er taget tilbage i november i forbindelse med et event for Ganada Goose i Zoo) 

13 kommentarer:

  1. God rejse! Jeg glæder mig til at følge jer
    Kh.

    SvarSlet
  2. Rigtig god rejse!
    Til både indre og ydre destinationer. Jeg håber alt ender lige hvor det skal, og glæder mig meget til fortsat at følge med herinde, det lyder som sted, man gerne vil besøge :-)

    SvarSlet
  3. Gode rejse Kira. Glæder mig til at følge med. Hatten af for det i gør fra Lua. Har tænkt så meget på hende og jer efter det du fortalte mig til marmar eventet.

    SvarSlet
  4. Rigtig god rejse, til jeres smukke familie :) Glæder mig til at følge jer.

    SvarSlet
  5. God eftermiddag søde.

    jeg kan sagtens forstå, at du fravælger mindre vigtige ting i livet til fordel for at være der for Lua, den dejlige pige.
    Jeg vil meget gerne høre nærmere om din datter og hvad der er galt.
    Jeg har arbejdet med specialpædagogik i rigtig mange år, så det har min interesse.
    Jeg tror også på god træning for at fremme ressourcer.

    Der er visse vitaminer og mineraler som kan fremme processer i hjernen, du kan måske læse lidt på www.radiodoktoren.dk og se om der er noget som kan hjælp din Lua.
    Ved hjernens udviklingsforsinkelse kan tages: fiskeolie af den gode slags, B.6 vitamin sammen med let optagelig maplet(magnesium) det hjælper hjernen og nervesystemet der!
    Krydser og ønsker jer en "god rejse".

    Tina, mor til en kræftsyg datter
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tanker til jer - livet bliver sat lidt i perspektiv engang i mellem.

    Glædet mig til at følge jeres rejse.

    Knus herfra.

    SvarSlet
  7. Rigtig god rejse søde Kira!
    I vil være i mine tanker! Det bliver skønt at følge med! <3

    SvarSlet
  8. Det lyder som den helt rette prioritering. Jeg vil selvfølgelig følge med i det hele. Knus

    SvarSlet
  9. Med kærlighed, god karma og ihærdig træning vil I nå rigtig langt! Jeg ønsker jer alt det bedste og forstår så udmærket din prioritering Kira! Varme tanker i jeres retning fra mig.

    SvarSlet
  10. Kære Kira. Det lyder så hårdt, men samtidig også så rigtigt. Vi står i øjeblikket midt i et udredningsforløb af vores 3-årige datter, og det gør ondt, men jeres 'model' er meget inspirerende ud fra hvad jeg kan opsnappe her på bloggen og især på instagram (flotte fotos i øvrigt ;-)) Jeg ser frem til Luas beretning, når tiden og overskuddet er der, for jeg er sikker på, at vi er mange der kan bruge den til noget. Mange tanker til jer. Vh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      Rigtig mange tanker fra mig til jer og jeres datter! Jeg håber at at jeg har overskud til at vende tilbage med lidt blogging omkring Lua, men lige nu er tiden ikke til det, desværre! Skriv gerne en mail, hvis du har brug for sparring <3 info@trustogtrust.dk HUSK at man selv vælger, om ens barn skal leve med en diagnose og proppes i en kasse. Det skal vores barn ikke!! Og tusinde tak for ros til mine ig billeder - giv dig gerne tilkende, så jeg kan følge dig (hvis jeg må)
      Masser af kærlige tanker, Kira

      Slet
  11. har først set dit indlæg nu søde Kira, Sender masser af kærlige tanker jeres vej. Du og Lua er tit i mine tanker!

    SvarSlet