fredag den 19. oktober 2012

Noa Noa Outlet shopping

Forleden var Palma og jeg på langelinie, for at gå en tur og nyde den smukke efterårs sol. Jeg er vild med at Noa Noa, nu har lavet en outlet butik derude med foregående kollektioner, samt kollektions prøver. Man kan spare fra 30% og op. Så den besøger vi flittigt, da varesortimentet ofte bliver skiftet ud.

Lige nu har de mange fine ting til både baby og store piger, så jeg købte til begge piger. Bl.a kan man lige nu finde denne smukke cardigan, som flere har sukket over på denne blog (inkl. mig selv), dog ikke i den farvekombination, men i 4 andre skønne farver i. Jeg købte en helt enkelt grå, men rosa kanter til Lua og den er bare så lækker og virkelig blød. Palma fik en body i sart lavendel (i øvrigt vores yndlings body)  og et par dejlige lune tullebukser med flæser på rumpen.

Noa Noa Outlet
Langelinie Promenaden
Langeliniekaj
2100 København Ø
Åbent alle dage 11-18




2 kommentarer:

  1. Ej de der bukser er jeg på udkig efter!! Hvad kostede de??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror måske de kostede omkring 175,- derude...;-)

      Slet