tirsdag den 20. september 2011

What A Woman Want...

...Lækkert, delikat og sensuelt undertøj!!

Mette Hoff står bag mærket HOFF BY HOFF COPENHAGEN. Hendes kollektion består af undertøj, loungewear, nightwear og badetøj og forhandles i udvalgte lingerie, webshops og fashion stores i Europa, Japan og U.S.A.

Hendes stil er enkel, men faminin og sensuel. Inspireret af fransk couture, men samtidig med en speciel, lys nordisk lethed.

Jeg er VILD med deres undertøj og det fylder en del i min undertøjsskuffe!!

Tag et kig forbi deres webshop og GLÆD dig til oktober hvor jeg har lavet et samarbejde om en undertøjs Give Away...



3 kommentarer:

  1. Det er bare SÅ lækkert, jeg vil helt sikkert glæde mig til din give away :o)

    SvarSlet
  2. Jeg har givet dig en blog award.
    Du kan se, hvordan man gør på min blog.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. You aсtually maκe it seem really easy with
    your presentation however I fіnd thіs topіc to be actuаlly one thing which I think I would never understand.
    It kіnd of feels tоo complex and extгemеly huge for me.
    I'm taking a look ahead in your subsequent submit, I'll attemρt tο
    get the сlіng оf it!

    my wеbpage :: howtogetbiggerboobsnaturally.blogspot.com

    SvarSlet